نقشه نصب دیجی کنترل سیستم کنترل دور موتورفن تهویه

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

دیجی کنترل یک سیستم کنترل دیجیتال برای موتورفن های خازن دایم است.

در بسیاری از موارد پس از نصب و راه اندازی دستگاه تهویه داکت اسپلیت یا تهویه کانالی و مانند آن ، مصرف کننده نهایی به علت مشکل صدای تهویه به ما مراجعه می کند تا با خرید و نصب دیجی کنترل ، دور موتورفن را به مقدار دلخواه کاهش دهد تا صدای تهویه نیز کاهش یابد. از آن جایی که این سیستم ابتکاری و تخصصی است درباره  نحوه نصب آن پس از اجرای دستگاه تهویه زیاد از ما سوال میشود.

به همراه این سیستم مانند هر دستگاه ایرانی یا خارجی برقی و دیجیتال دیگر ، برگه راهنمای نصب و استفاده و نقشه نصب آن برای مشتری ارسال می گردد . برای مزید اطلاع ، نقشه نصب چند مدل از دیجیکنترل ها در اینجا ارایه میشود.

نقشه نصب دیجی کنترل ، سیستم کنترل دور موتورفن

در برخی از مدلها یک پایه ترمینال اضافی برای نول مشترک قرارداده ایم.

نقشه نصب دیجیکنترل

برای درخواست نصب دیجیکنترل و مشاهده مبلغ هزینه نصب و راه اندازی تجهیزات برقی و الکترونیک میتوانید به پیوند زیر مراجعه کنید: 

پیوند یا لینک قیمت نصب تجهیزات کنترل تهویه و لوازم برقی

در صورت داشتن سوال فنی درباره نحوه نصب دیجیکنترل و قرار گرفتن آن در مسیر فن دستگاه تهویه و کاربرد و مزایای این سیستم کنترل فن ، میتوانید سوالات خود را در همینجا مطرح کنید تا پاسخ داده شود. ضمنا در ساعات کار دفتر کنترل پایا میتوانید از طریق تلفن با کارشناسان ما صحبت نمایید. 

تماس با کنترل پایا

نصاب های حرفه ای و با تجربه در شهر تهران میشناسیم که تاکنون تعداد زیادی از این سیستم دیجیکنترل نصب کرده اند . در صورت درخواست مشتری میتوانیم آنان را معرفی نماییم. 

البته از حدود سال 1375 تا کنون در شرکت فن کنترل کوشا kocotech و شرکت کنترل پایا آفتابگردان مدلهای مختلفی از دیجی کنترل طراحی و تولید شده اند که محل وروردی ها و خروجی ها و نقشه نصب انها کمی با هم متفاوت است اما در اصل عملکرد شان مانندهم است.

نویسنده: سید علی شبر
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.