شناسایی 5 ترموستات غیراستاندارد در استان همدان

شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

مدیر کل استاندارد استان همدان  گفت: با توجه به آزمونهای انجام شده بر روی 5 نمونه ترموستات پرمصرف، همه نمونه ها غیراستاندارد هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، با توجه به بررسی ها و آزمون های انجام شده بر روی 5 نمونه ترموستات خریداری شده از بازار ، همه ترموستات ها در آزمون های انجام شده بر اساس استانداردهای ملی 1-5039 و 9-5039 مردود شناخته شدند.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت:  در پی دریافت گزارش واصله، ترموستات از نوع در خط با برند IMIT ایتالیا مورد استفاده بر روی لوله آب گرم شوفاژخانه، ترموستات از نوع همراه با برند RECO مورد استفاده در آبگرمکن های برقی و غیره، ترموستات از نوع همراه با برند CEEM مور استفاده در سماور برقی و غیره، ترموستات از نوع همراه با برند CQC مورد استفاده در بخاری های گازی، فرگازی و غیره و ترموستات از نوع همراه با برند XINGQIU مورد استفاده در لوازم خانگی برقی، غیر استاندارد  هستند.

فرهاد تیموری با بیان اینکه رعایت استانداردها ، سلامتی و ایمنی و بهداشت مصرف کنندگان و جامعه را تامین  می کند، تاکید کرد: همه واحدهای تولیدی که محصولات آنها دارای ترموستات هستند از استفاده  5 برند ذکر شده در محصولات خود  خودداری کنند.  

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.