فروش اینترنتی لوازم برقی، دیجیتال و جانبی در شیوع بیماری کرنا

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹

فروش اینترنتی لوازم برقی، دیجیتال و جانبی در شیوع بیماری کرنا

در روزگار شیوع بیماری کرنا همچنان فعال هستیم و با رعایت بهداشت و فاصله فیزیکی ، کار را پیش میبریم.

فروش اینترنتی لوازم برقی و دیجیتال در فروشگاه اینترنتی کنترل پایا

ما بعنوان طراح و تولید کننده و عرضه کننده لوازم برقی و الکترونیکی بویژه تجهیزات کنترل دیجیتال در راستای رفاه حال شهروندان عزیز، محصولات خود را بصورت اینترنتی عرضه میکنیم . لطفا محصول مورد نیاز خود را در سایت کنترل پایا سفارش دهید تا پس از هماهنگی ، به نشانی شما ارسال گردد. در این شرایط شیوع بیماری کرونا ترجیح میدهیم که پرداختها بصورت الکترونیکی و کارت به کارت باشند و مشتریان عزیز مراجعه حضوری به دفتر کنترل پایا نداشته باشند. 

از خانه خارج نشوید و با خرید اینترنتی لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

کنترل پایا : فروشگاه اینترنتی لوازم برقی، دیجیتال و جانبی

سایت کنترل پایا بصورت شبانه روزی فعال است و سفارش میپذیرد. بعلت تعطیلات و نیز رعایت فاصله فیزیکی و مسائل بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در فروردین 1399 تا اطلاع بعدی ، در دفتر مرکزی کنترل پایا حضور نداریم. هنگام ثبت سفارش اگر سؤالی داشته باشید، میتوانید در سایت کنترل پایا یا اینستاگرام کنترل پایا مطرح کنید یا به شماره 09333520841 پیامک یا پیغام واتس اپ بفرستید. با توجه به محدودیتهای تردد و حجم کار پست و تیپاکس ، سفارشها با چند روز تاخیر ارسال میشوند.

توجه : در اردیبهشت فعالتر شدیم و بیشتر روزها در دفتر کنترل پایا حضور داریم ( شنبه تا چهارشنبه غیرتعطیل از ساعت 9 تا 16 ). بعلت رعایت توصیه های پزشکی و فاصله گذاری فیزیکی هوشمند ، ممکن است گاهی فرد پاسخگوی فنی در دفتر حضور نداشته باشد. لطفا سوال یا پیغام خود را بگذارید تا به آن رسیدگی شود.

خدا را شکر میگوییم که بیماری تا حد زیادی محدود و مهار شد. ما در کنترل پایا حضور و فعالیتمان را بیشتر کردیم و عمده سفارشهای لوازم برقی و دیجیتال را با پست پیشتاز ارسال میکنیم. اما با توجه به واکسیناسیون گسترده و کاهش مرگ و میر و حتی صفر شدن آمار آن در بعض روزهای خرداد 1401 ، در صورت تمایل مشتریان و همکاران گرامی، میتوانند با هماهنگی قبلی، مراجعه حضوری داشته باشند. ساعت کار دفتر کنترل پایا در تهران : از ساعت 9 صبح تا 15 ( سه بعد از ظهر ) شنبه تا چهارشنبه غیر تعطیل میباشد.

کنترل پایا : فروشگاه اینترنتی لوازم برقی و دیجیتال

طراح و سازنده سیستمهای کنترل دیجیتال مانند دیجی کنترل و ترموستات دیجیتال

عرضه کننده انواع استابیلایزر و محافظ لوازم برقی و لامپ ال ای دی و لوازم برقی دیگر

الکتریکی آنلاین

نویسنده: کنترل پایا، مهندس سید علی شبر
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.