درباره صدای فن، صدایی که شما را آزار میدهد.

درباره صدای فن، صدای آزاردهنده تهویه

با استفاده از دستگاه دیجیکنترل می توانید موتورفن تهویه را کنترل کنید تا آرامتر کار کند و صدای آن کم شود یا حذف شود. دیجیکنترل در انواع مختلف ریموتی، دیجیتال و کلیدی در قدرت های مختلف از 100 وات تا سه کیلووات ( و بیشتر بر اساس سفارش ) تولید و عرضه میشود.

لینک انتخاب و خرید انواع دیجی کنترل

آسایش و آرامش در منزل و دفتر و کلاس با استفاده از دیجی کنترل

صدای دستگاه تهویه تاثیر زیادی در آسایش و آرامش دارد.

گاهی صدای فن دستگاه تهویه یا حتی صدای یک هواکش ساده آزار دهنده است. تصور کنید در سکوت شب، هنگام خواب در منزل یا در یک کلاس درس یا جلسۀ امتحان، صدای مداوم  هواکش یا کولر یا دستگاه تهویه چقدر ممکن است مزاحم و آزار دهنده باشد. آلودگی صوتی در شهرها و صنایع جدید موضوع مهمی است. در بسیاری از موارد حذف نویز یا صدای مزاحم غیرممکن است اما کاهش آن ممکن و مطلوب است. با توجه به مشکلات کنترل دور موتورفن با دیمر، به درخواست مهندسان، صنعتگران و فعالان صنعت تهویه در ایران، مانند مهندسان شرکتهای تهویه سپهر و هوای پاک کویر و کارخانجات صنعتی آزمایش، سیستم دیجیتال کنترل دور موتورفن موسوم به دیجیکنترل طراحی و ساخته شده است.

حل مشکل صدای داکت اسپلیت، هواساز و زنت با سیستم ابتکاری دیجیکنترل ساده تر و ارزانتر از اینورتر

پیوند خرید یا لینک خرید دیجی کنترل ( دستگاه کنترل دور موتورفن )

دیجی کنترل دستگاهی ابتکاری است که سبب میشود هواکش یا فن دستگاه تهویه آرام و بیصدا یا دست کم با صدای کمتر کار کند. دیجیکنترل یک سیستم دیجینتال و میکروکنترلری با بازده بالا است. لذا شما میتوانید با دیجیکنترل دور موتور فن را کنترل کنید. با این کنترل دور می توانید صدای فن تهویه و مصرف انرژی آن را کاهش دهید و عمر مفید موتور را افزایش دهید. دیجیکنترل از یک کلید ساده یا ترموستات یا ریموت کنترل فرمان میگیرد. برای اطلاعات فنی بیشتر، به بخشهای دیگر سایت کنترل پایا مراجعه کنید. کافی است کلمه "دیجیکنترل" را در بخش جستجوی سایت بنویسید و ...

تهویه ساکت ، تهویه آرام

تهویه آرام با دیجیکنترل

با دیجیکنترل میتوانید انواع هواکش و موتورفن های دستگاه های تهویه را کنترل کنید.

دیجیکنترل وسیله ای مناسب برای کنترل فن داکت اسپلیت است. با استفاده از دیجیکنترل میتوانید سرعت موتورفن را به میزان دلخواه کم کنید تا هم صدای تهویه کاهش یابد و هم مصرف برق آن کمتر شود.

نویسنده: مهندس شبر
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.