هوشمند سازی موتور خانه

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: کمیسیون محیط‌زیست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بررسی هوشمندسازی موتورخانه‌ها برای کاهش مصرف انرژی را در دستور کار قرار داد.
تورج نائیج‌پور در دیدار با مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان مازندران اظهار داشت:صنعت برق به ‌عنوان صنعتی زیربنایی نقش مهمی در تأمین آسایش و راحتی زندگی و پیشرفت و توسعه جامعه دارد. وی تصریح کرد: خطوط انتقال نیرو و دکل‌های فولادی در سیما و منظر شهری تأثیر بسزایی دارند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران افزود: پیاده‌سازی این تولیدات با رعایت معماری و منظر شهری باید در دستور کار قرار گیرد. 
عضو هیأت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، به پایین بودن تعرفه خدمات مهندسان برق اشاره کرد و گفت: با توجه به وظیفه سنگین مهندسان این رشته، حق‌الزحمه پرداختی به این مهندسان مطابق مسئولیت سنگین آنها نیست که نیاز است در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود.
نائیج‌پور به ضرورت هوشمندسازی ساختمان‌های مازندران اشاره کرد و گفت: برای بهینه‌سازی انرژی هوشمند‌سازی ساختمان‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. وی اظهار داشت: کمیسیون محیط‌زیست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بررسی هوشمندسازی موتورخانه‌ها برای کاهش مصرف انرژی را در دستور کار خود قرار داد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان در پایان گفت: انعقاد تفاهم‌نامه با ارگان‌های مربوطه برای اجباری شدن ساخت موتورخانه‌های هوشمند در ساختمان‌ها می‌تواند گام مؤثری برای حفظ سرمایه‌های ملی و محیط‌ زیست باشد.

 

 

 
تصاویر
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.