ترموستات هوشمند Honeywell با نام Lyric !

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳

هانیول مدت‌ها در راس هرم تولیدکنندگان ترموستات‌های هوشمند قرار داشته است. اما اخیرا شرکت نوپای آمریکایی "نست" Nest با تولید محصولاتی شاخص ، Honeywell را کمی به حاشیه کشانده بود.

Lyric، نام ترموستات هوشمند تحت شبکه‌ای است که اخیرا توسط این شرکت معرفی شده است و طراحی آن بسیار شبیه به نمونه ارائه شده توسط رقیب گوگلی‌اش می‌باشد.

بدنه‌ی ساده و مدور، عدم وجود دکمه‌های اضافی و نمایشگر واضح از مشخصات بارز این محصول است.

یکی از بهترین مشخصه‌های این دستگاه دقت سنسور آن است. نمایشگر خاموش است و در هنگام حضور کاربر در جلوی دستگاه به صورت خودکار روشن می‌شود. این مسئله علاوه بر بهینه‌سازی مصرف باتری دستگاه، مانع از تابش نور دستگاه در طول شب و در زمان استراحت می‌شود.

علاوه بر امکان بروزرسانی دما به صورت فیزیکی، قابلیت اصلی این محصول در واقع امکان ارتباط آن با تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند است.

اپلیکیشن Lyric به شما این امکان را می‌دهد که دمای منزلتان را از طریق تبلت و گوشی خود کنترل نمایید. در شب‌های سرد زمستانی می‌توانید سیستم گرمایشی منزل خود را قبل از ترک محل کار روشن نمایید و زمانی که به منزل خود می‌رسید با محیطی گرم و لذت بخش روبرو خواهید شد.

حتی این امکان وجود دارد که دستگاه را تنظیم نمایید تا بر اساس موقعیت مکانی شما روشن شود. این اپلیکیشن همچنین قادر است در زمانی که سیستم تهویه مرکزی نیاز به سرویس دارد شما را مطلع سازد.

قیمت این ترموستات حدود 300 دلار است که کمی از ترموستاتهای هوشمند مشابه گرانتر است.

تصاویر
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.