پرفروش ترین مبایل تاریخ

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴

آیا میدانستید نوکیا ۱۱۰۰ پرفروش ترین موبایل تاریخ است؟

منتشر شده در مهر ۱۲, ۱۳۹۴ توسط اویس مهرابی از آل دیجیتال

شاید اگر با سوال پرفروش ترین مبایل ( موبایل )  تاریخ مواجه شوید اولین پاسخی به ذهنتان برسد آیفون باشد، هرچند اپل توانست ۷۱٫۵ میلیون آیفون ۶ را در سه ماه به فروش برساند اما هنوز فاصله اش با رتبۀ شماره ۱ این رده بندی بسیار زیاد است یعنی Nokia 1100.

نوکیا ۱۱۰۰ یک موبایل مربوط به ردۀ پایین بازار است که در سال ۲۰۰۳ وارد بازار شد، این موبایل از دو دوربین سلفی در جلوی موبایل برخوردار نبود و صفحه نمایش خمیده هم نداشت اما از چراغ قوه برخوردار بود، در برابر گرد و خاک مقاوم بود و از طراحی کلاسیک مناسبی به نسبت موبایل های نسل خودش برخوردار بوده است و از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار بود.

فنلاندی ها توانستند تعداد ۲۵۰ میلیون عدد Nokia 1100 را بفروش برسانند که هنوز هیچ شرکتی نتوانسته است به این تعداد فروش دست پیدا کند و همین موضوع باعث شده تا نوکیا به این فکر بیفند که ۱۱۰۰ را دوباره وارد بازار کند و البته این بار با سیستم عامل اندروید.

در ماه مارس یعنی حدوداً بهمن نوکیا قرار است بعد از اتمام قراردادش با مایکروسافت برای عدم تولید موبایل های اندرویدی نوکیا ۱۱۰۰ را با پردازندۀ چهارهسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی و چیپست MediaTek MT-6582  را دوباره با هدف پایین بازار عرضه کند که شاید بتواند طرفداران زیادی را به خود جلب کند و یک نوستالژی دلپذیر را برای بسیاری از کاربران ایجاد کند.

Nokia-1100b-1

 

برچسب‌ها:
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.