کاهش صدای هواساز (کولر پیشرفته)، داکت اسپلیت و فنکویل کانالی با هزینۀ کمتر

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

کاهش صدای هواساز ( کولر پیشرفته) با هزینۀ کمتر

کاهش صدای داکت اسپلیت با هزینه کمتر

کاهش صدای دستگاه تهویه با هزینه کمتر

موضوع صدای تهویه بسیار حائز اهمیت است زیرا ممکن است سبب سلب آرامش و آسایش مشتریان و استفاده کنندگان شود . صدای سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش ممکن است ناشی از صدای موتور فن، کانال هوا، دسته موتور و بخشهای دیگر سیستم تهویه باشد. باکس فیلتر الکترونیک (فیلتر خازنی – فیلتر ترانسی) ویژه کاهش صدای تهویه نیز مانند دیجیکنترل از ابتکارات و محصولات مجموعه کنترل پایا میباشد. کاهش صدای موتور فن ،در هواساز یا داکت اسپیلت از دغدغه های اصلی شرکت های سازنده و مجری دستگاه های تهویه آپارتمانی داکت اسپلیتف فن کویل کانالی و هواساز بوده است. دیجیکنترل یک راه حل مهندسی الکترونیک یا بطور دقیقتر کنترل دیجیتال است که به مراتب ارزانتر و مناسبتر از راهکارهای تغییرات مکانیکی و ساختمانی یا ساختاری است. اما با تغییرات قیمتها و هزینه ها در سال 1397 ، قیمت دیجیکنترل نیز افزایش یافته و پرداخت قیمت دیجیکنترل همراه با هزینه های نصب و راه اندازی برای بعض مشتریان و خانواده های ایرانی مشکل شده لذا در این موارد مدل ارزانتر و ساده تر یعنی باکس فیلتر ترانسی را برای کاهش صدای فن و کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها پیشنهاد میکنیم. 

در شرایط اقتصادی فعلی ، سعی کردیم راه حل اقتصادی تر را به مشتریان عزیز ارایه کنیم.

بیش از پانزده سال است که سیستم ابداعی دیجیکنترل طراحی و ساخته شده و در نقاط مختلف ایران و کشور های همسایه استفاده شده است .

رضایت و آسایش خاطر همکاران ، متخصصان ، مشتریان و کاربران عزیز ، مارا دلگرم تر کرده است.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور فیلتر های ترانسی و خازنی را نیز تولید کرده ایم که با توجه به قیمت ارزان تر و نصب آسان تر کاربرد زیادی دارد.

مقاله مندرج در پیوند زیر به شما کمک می کند تا محصول مناسب را برای کنترل و کاهش دور فن و کاهش صدای تهویه و کاهش مصرف انرژی ، انتخاب کنید.

منبع: کنترل پایا
نویسنده: علی شبر
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.