پاوربانک موجود شد. سه مدل پاوربانک کملیون در انبار کنترل پایا موجود است.

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶

پاوربانک موجود شد. هم اکنون سه مدل پاوربانک کملیون در انبار کنترل پایا موجود است.

فروش پاور بانک های کملیون در کنترل پایا

 
 
پاوربانک طیبا با چاپ سه بعدی رنگی  

 

سعی می‌کنیم تا توضیح دهیم که پاوربانک چیست و چه کاربردها و فوایدی است.

پاور بانک چگونه کار می‌کند ؟

1 a5242پاوربانک‌ها درواقع باطری های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، جمع شده‌اند.

آن‌ها به شما کمک می‌کنند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و در زمان لازم از انرژی موجود برای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نمایید.

امروزه استفاده ازپاوربانک تقریبا به امری معمول تبدیل شده است و بین استفاده کنندگان موبایل وتبلت وپخش کننده‌های بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده است.

پاوربانکها برای تمام دستگاههایی که دارای پورت یو اس بی(USB) باشندقابل استفاده است، بطورمثال: اسپیکرهای پرتابل،سیستمهای GPS ، پلیرهای MP3 ،تلفن های هوشمندوتبلتها میتوانندبا پاوربانک‌ها شارژ شوند. هردستگاهی که به کمک پورت USB شارژ می‌شود ، با پاوربانک شارژ میشود.

نکته مهم : فراموش نکنید پاوربانک را شارژ نمایید!

پاور بانکهای کملیون فوق الذکر از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ده هزار و 10400 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برند.

روی بدنه آنها نشانگرLED میزان شارژ تعبیه‌شده است. همراه پاوربانک ها غالبا کابل microUSB نیز عرضه می‌شود. پاور بانک‌ها معمولا از طریق درگاهmicroUSB شارژ می‌شوند. با یک کابل آن‌ها را به درگاه USB یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل کنید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند.
یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. طبیعتا هرچقدر ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد، زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جز فاکتورهایی است که می‌بایست در نظر گرفت. برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی ۱ آمپر نیاز است ولی برای اینکه بتوانید تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل ۲ آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق می‌باشند.

منبع: زومیت
برچسب‌ها:
نظرات کاربران

علی ایرانی در چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
به پاور بانک شارژر همراه هم میگن.
مدل جدید کملیون با چاپ رنگی برجسته واقعا قشنگه

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.