خواب راحت با آرامش

خواب راحت و خوب با آرامش و آسایش

یک خواب راحت خستگی را از تن بیرون می برد. چه کار کنیم که راحت بخوابیم و درگیر بیخوابی نشویم؟ 

برای خواب راحت و مفید ، صدا و نور و امواج الکترومغناطیسی را در اتاق خواب به حداقل برسانید ، تا در سکوت و آرامش استراحت کنید . 

لوازم برقی و الکترونیکی خاموش

قبل از خواب از لباسشویی ، جاروبرقی، تلویزیون، مبایل، کامپیوتر و اینترنت استفاده نکنید. قهوه ننوشید و چراغها را خاموش کنید یا نور را به حداقل برسانید. دور موتور فن کولر یا دستگاه تهویه را در آرام ترین حالت قرار دهید ( بکمک کلید کولر هوشمند ، ترموستات یا دیجی کنترل میتوانید دور فن را کم کنید و تهویه را آرام کنید. ).  گوشی تلفن بی سیم و مبایل را خاموش کنید یا از اتاق خواب خارج کنید. کتاب بخوانید یا به صدای آرامش بخش و مفیدی گوش دهید یا در سکوت فکر کنید تا به خواب فرو بروید. خواب مناسب و به موقع از لوازم سلامت است.

اگر دستگاه تهویه شما صدای زیادی دارد، از کارشناسان کمک بگیرید تا مشکل را رفع کنند. کارشناسان ما در " کنترل پایا " راه حلهایی در این زمینه دارند. با دیجیکنترل محصول ویژه کنترل پایا، میتوانید موتور فن داکت اسپلیت یا انواع مختلفی از دستگاه های تهویه را کنترل کنید تا آرام کار کنند. کاهش مصرف انرژی و کاهش صدا از مزایای دیجیکنترل و فیلترهای ترانسی یا صداگیر میباشند. برای تنظیم دمای اتاق، از ترموستات های دیجیتال یا ساده مکانیکی استفاده کنید.

" استراحت و خواب خوب در شبی آرام و ساکت، مقدمه ای برای کار و فعالیت و تعالی در روز بعد " 

سایت کنترل پایا ، فروشگاه اینترنتی حاوی مطالب آموزشی

چند مقالۀ مرتبط :

تهویه ساکت ، تهویه آرام

مشکل صدا در دستگاه های تهویه آپارتمانی

مقابله با مشکلات قطع برق یا به زبان ساده : برق میره چه کار کنیم؟

صدای کولر و داکت اسپلیت و رفع مشکل صدای تهویه

با "زنگ مبایل" بیدار نشوید! با ساعت زنگ دار بیدار شوید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.