مشکل صدا در دستگاه های تهویه آپارتمانی

حل مشکل صدا در دستگاه های تهویه آپارتمانی با دیجیکنترل

صدای کولر ، هواکش یا صدای انواع دستگاه های تهویه مانند هواساز ، ایرواشر ، زنت و داکت اسپیلت ممکن است آزار دهنده باشد. دیجیکنترل یک سیستم کنترل دور موتور فن است که مشکل صدای فن را حل می کند. سال ها است این دستگاه ابتکاری ما آرامش را برای بسیاری از خانه ها و ساختمان ها به ارمغان آورده است.

آیا صدای دستگاه تهویۀ شما آزار دهنده است؟

اگر مشکل صدای داکت اسپیلت دارید یا مشکل صدای فن، اگر صدای هواکش زیاد است یا صدای دستگاه تهویه کانالی خواب راحت را از شما گرفته ، این مقاله را بخوانید.

تهویۀ آرام و بی صدا با  سیستم کنترل دور موتور فن


تهویۀ آرام و ساکت، آرامش را به ارمغان می آورد.

کاهش صدا و مصرف انرژی موتورفن با دیجیکنترل، سیستم کنترل دور موتورفن، میسر است.

در بسیاری از دستگاه های تهویه مانند سیستم داکت اسپیلت ، هواساز ، کولرگازی و کولر آبی صدای دستگاه تهویه بویژه اگر مداوم باشد آزار دهنده است.

ما چندین محصول ابتکاری مبتنی بر دانش مهندسی و شرایط بومی برای کنترل و کاهش صدا ی تهویه یا حتی حذف صدای فن ، داریم.

گزینه های برتر و پرکاربرد برای کاهش صدا و مصرف انرژی داکت اسپیلت و هواساز

1 کاهش صدای فن با فیلتر ترانسی یا خازنی (ساده تر و مقرون به صرفه تر)

اگر سیستم داکت اسپیلت یا هواساز شما نصب و راه اندازی شده و ترموستات با قابلیت تنظیم دور دارد ،با قرار دادن فیلتر در مسیر جریان دستگاه  تهویه می توان دور دستگاه را به میان دلخواه کاهش دهید. این باکس ( فیلتر ترانسی ) در مسیر جریان موتور فن نصب می شود و همراه با کاهش دور موتور فن صدا و مصرف انرژی آن را کاهش می دهد.

2 کاهش صدای فن با دیجی کنترل ، سیستم دیجیتال کنترل دور موتور فن (کامل تر و پیشرفته تر)

این محصول کنترل پایا که یک سیستم میکروکنترلری است ، می تواند موتور فن فیش باخ را در سه دور کنترل کند. البته چند محصول دگر هم در این زمینه داریم که می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید تا بهترین گزینه را برایکاربردتان انتخاب کنید. برای  اطلاعات بیشتر دربارۀ صدای کولر یا دستگاه تهویه و رفع صدای مزاحم می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

علل صدای کولر و داکت اسپلیت و رفع مشکل صدای تهویه

توجه داشته باشید که در سالهای گذشته، گاهی برای کنترل دور موتورفن فیش باخ یا فن های مشابه از دیمر استفاده میشده است. دیمر گرما، لرزش موتور و صدا ایجاد می کند و ممکن است برای موتورفن ضرر داشته باشد. دیجی کنترل جایگزین دیمر است اما این عیوب دیمر را ندارد. اگر بخاطر ارزانتر بودن میخواهید از دیمر استفاده کنید، ما در کنترل پایا دیمر هم تولید کرده ایم. اما برای کنترل دور موتور فن خازن دایم ، دیجیکنترل را توصیه میکنیم و برای کنترل الکتروموتورهای دیگر اینورتر را توصیه میکنیم.

پیوند خرید دیمر

پیوند خرید دیجیکنترل 

 

نویسنده: علی شبر
نظرات کاربران

حیدری در شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ :   ارسال پاسخ
برای حدف صدای وحشتناک فن در بخاری صنعتی چ راهکاری هست؟

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.