فردا نمایشگاه ساختمان تهران آغاز بکار میکند

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

آغاز کار چهاردهمین نمایشگاه ساختمان تهران در محل برگزاری  نمایشگاهی  بین المللی با حضور  1158 شرکت داخلی و خارجی  یکشنبه 19 مرداد 1393 

محمد حسین کلاتهایی معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی و مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه امسال در حالی کار خود را آغاز می کند که 1158شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت بالغ بر 52 هزار متر مربع آخرین توانمندی های خود را در معرض دید قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گفته وی، حضور همزمان شرکت ها و کشور های  خارجی و تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود. این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت و به همت اتاق تعاون ایران و با همکاری شرکت تعاونی نمایشگاه برگزار می گردد.

ایشان با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال یکی از شلوغ ترین و پر بازدید ترین نمایشگاه ها طی دوره های گذشته خواهد بود تصریح کرد:با توجه به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه 1+5 وبحث امنیت اقتصادی که کاملا محسوس است ،امسال کشور هایی از ترکیه-چین-ایتالیا- فرانسه-آلمان ژاپن-اسپانیا-  بلژیک-یونان- اکراین-رو سیه- هند و همچنین نمایندگانی از کشور های سوئیس-کره جنوبی-امارات –فنلاند-استرالیا- امریکا-سوریه- مالزی و....حضور بسیار پر رنگی خواهند داشت.

کلاتهایی «صنعت ساختمان، تعاون، تاب آوری اقتصاد »  را  شعار نمایشگاه امسال اعلام کرد و گفت : توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه می باشد.

به گفته وی در این نمایشگاه کالا هایی چون   ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزارها، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب و رزین و عایقها،آهن الات،مفتول و صنایع وابسته ،تونل،سد،راه،سیستم¬های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک و.... ارائه می گردد.

کلاتهایی در پایان ضمن عذر خواهی از مشارکت کنندگان اظهار کرد: امسال  با توجه به فضای کم و تقاضای زیاد سعی شد تا  با تمام درخواست ها جهت حضور در نمایشگاه  موافقت شود و امیدوار یم در سال آینده با توجه به افزایش فضای باز نمایشگاهی ،شاهد محدودیت های اینچنینی نباشیم.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از نوزدهم لغایت بیست و یکم مرداد ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران  گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت 9 الی 16 پذیرای حضور علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

منبع: کنترل پایا بنقل از تاسیسات نیوز
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.