استقبال بازار از ترموستات پکیج

ترموستات دیجیتال پکیج و بازار تاسیسات ایران

با توجه به اینکه فصل سرمای پاییز و زمستان را درپیش رو و درحال گذرانیم و همانگونه که میدانید بیشترین استفاده و کاربری عمومی مردم  جهت گرمایش از پکیج های گرمایشی است  و پکیجهای گرمایشی عمدتا در کاربریهای تهویه اعم از شوفاژها و داکت اسپلیتها قابل استفاده هستند لذا علی القاعده بیشترین مصرف انرژی متوجه اینگونه سیستمهاست.

شرکت کنترل پایا مفتخر است که اولین مبدع و تولید کننده ترموستات دیجیتال اتاقی پکیج در ایران باشد تا باری دیگر پیشگام صنعتی نو و مفید در عرصه کنترل تاسیسات سرمایشی و گرمایشی باشد.

 وهمچنین در جهت رفاه حال مصرف کنندگان محترم و صرفه جویی در مصرف دو حامل مهم انرژی ( برق و گاز ) در کشور عزیزمان ایران گامی بلند برداشته باشیم . صرف جویی مصرف انرژی ذخیره ثروت ملی است و پس اندازی در زندگی فردی و موجب رفاه اجتماعی خواهد بود.

ترموستات T201H یک ترموستات تک دور ویژه دستگاههای گرمایشی مانند پکیج و گرمایش از کف است. با توجه به نوع کنتاکت اتصال مستقل بعض پکیجهای داخلی و خارجی و نقشه و نوع اجرای سیستمهای تهویه داکت اسپلیت که در ایران از کویل گرمایشی استفاده میکنند. یک کنتاکت مستقل Normally Open ( نرمالی اپن ) در این ترموستات قرارداده شده تا در زمستان بتواند عمل کنترل دما و قطع و وصل کل سیستم یا فن را انجام دهد.

از مزایای استفاده از این ترموستات اتاقی، مدیریت و کاهش مصرف انرژی و آسایش و رفاه بیشتر بعلت نمایش و کنترل دمای اتاق میباشد.
 جهت اطلاع بیشتر با دفتر مرکزی شرکت کنترل پایا تماس بگیرید.  
  معینی نیا - مدیر بازار یابی

ترموستات دیجیتال تک دور T201

ترموستات دیجیتال تک دور T201


ترموستات دیجیتال تک دور تک فصل برای پکیجهای گرمایشی، کولر های آبی، سیستمهای گرمایش ازکف، ایر واشر، زنت، فن …

از این پس میتوانید پکیج خود را از داخل اتاق تنظیم کنید

منبع: کنترل پایا
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.