دیمر کنترل پایا: ابعاد خارجی کیس جدید 11cm*11cm*6cm

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳

این دیمر تکفاز سه دور برای کنترل دور فن های انواع هواکش و دستگاه های تهویه در ایران بکار میرود و با انواع ترموستات های اتاقی 220 ولت سه دور شرکت کنترل پایا با برند CPA و بسیاری از ترموستات های معمول دیگر مانند ترموستات مکانیکی و دیجیتال هانیول و ترموستات زیمنس و ترموستات سه دور تکبان سازگار است.

لینک قیمت دیمر و مشخصات فنی دیمر سه دور 

  بجای دیمر میتوان از ترانس یا دیجیکنترل یا اینورتر برای کاهش دور موتورفن ها استفاده کرد . اما بعلل مختلف مانند ارزانی و سادگی دیمر و در بعضی موارد بی اطلاعی کاربران از مزایای سیستمهای الکترونیک جدید مانند دیجیکنترل، دیمر کاربرد زیادی در کنترل دور و هوادهی انواع فن در بازار ایران دارد.

بعض مزایای دیمر سه دور کنترل پایا :

امکان تنظیم دور موتور در دورهای کم و متوسط (LOW, HI)

تلفات حرارتی بسیار کم در دور ماکزیمم (تند)

از این دیمر برای کنترل فن ، کنترل فن کویل و کنترل هواکش استفاده میشود. البته دیجیکنترل بهتر از دیمر است.
سیستم دیجیکنترل بمنظور کنترل الکتروموتورهای دیسکی (فیشباخ) طراحی و ابداع شده است و برای انواع الکتروموتورهایی که سرعتشان با تغییر ولتاژ بدون تغییر فرکانس کنترل میشود (مانند فیشباخ، رزنبرگ، یونیورسال) بویژه در کاربردهایی که گشتاور** با کاهش سرعت کاهش می یابد مانند هواکشها و دستگاههای تهویه مناسب است.
این سیستم میکرکنترلری، ولتاژ سینوسی برق شهر را بدون هیچ گونه اعوجاج و نویز کاهش میدهد و به موتور تحویل میدهد. حل مشکل نویز و صدای مزاحم و لرزش موتور ( ناشی از دیمر )، تلفات حرارتی بسیار کم و بازده بیش از 95%، افزایش عمر موتور، استفاده از تکنولوژی میکروکنترلر، سازگاری با ترموستات دیجیتال و مکانیکی، و امکان کنترل از راه دور از مزایای این سیستم میباشند.
 
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.