اینستاگرام رفع فیلتر شد/ تلگرام همچنان فیلتر است

ایلنا : شبکه اجتماعی اینستاگرام رفع فیلتر شد اما تلگرام همچنان فیلتر است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که با دستور نهادهای امنیتی در کنار پیام‌رسان تلگرام به‌دلیل تجمعات اعتراضی و مسائل امنیتی فیلتر شده بود، ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه رفع فیلتر شد و کاربران از طریق اینترنت ثابت و سیار می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند.

وبسایت یا تارنمای بیز و باز :

این هفته اتفاقی که بیشتر از هر چیز فضای مجازی کشور را تحت الشعاع قرار داد محدود شدن دسترسی به دو سرویس بسیار پر طرفدار تلگرام و اینستاگرام بود. چه بسیار کسب و کارهایی که به دلیل عدم شناخت درست از بستر مورد استفاده و اعتماد و اتکای بیش از حد به یک سرویس، در این چند روز متحمل زیان های بسیاری شدند.

همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودم، شبکه های اجتماعی را باید به چشم یک نمایشگاه نگاه کرد. یک کسب و کار مجازی می تواند در همه شبکه های اجتماعی صفحات (به اصطلاح نمایشگاهی: غرفه) داشته باشد اما داشتن یک پایگاه با یک آدرس اختصاصی یک ضرورت غیرقابل انکار است.
به هر حال این اتفاق افتاد و ما امیدواریم همانطور که محدودیت اینستاگرام برطرف شد، محدودیت سرویس تلگرام هم به زودی برطرف شود.

تجربۀ ما در کنترل پایا ، افزایش ارتباطات تلفنی و حضوری در هفتۀ گذشته بود که بنظر میرسد از پیامدهای محدویت و قطع ارتباطات تلگرامی است.

فروشگاه اینترنتی کنترل پایا

نویسنده: ویرایش : کنترل پایا - سید علی شبر
برچسب‌ها:
نظرات کاربران

بوستر پمپ در شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ :   ارسال پاسخ
ولی برای من اینستا باز نمیشه

مدیر سایت در یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ :
پاسخ کنترل پایا : در روزهای گذشته بسیاری از هموطنان برای اتصال به اینستاگرام بویژه از طریق اینترنت های همراه مشکل داشته اند که امیدواریم این مشکلات برطرف شده باشند.

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.